Contest Kami Seiras

- 10.55
advertise here
Salam semua

Di kesempatan ni, aku nak join satu contest anjuran Yaya ( oh sama nama ngan anak buah saya yang comel tu). Mesti Cik Yaya pun comel kan.... (bukan nak bodek okeh!)  





Memang sesuai dengan aku lah sangat. Sebabnya memang aku dah jumpa kembar aku yang sejibik sama. Siap ada yang panggil kiteorang potostate. Hik hik hik.... Sedangkan aku & dia memang langsung takde pertalian darah apatah lagi sesama bulu dan sekutu. Tapi, memang KOMPEM muka kiteorang sama! Korang tak percaya? Nah amek ni....

amacam? ada berani?
Saya padankan wajah saya dengan JUNIOR saya yang lain fakulti ni. Namanya Aqilah Zambri. Bahagian paling ketara yang menampakkan kami ni seiras ialah mata, mulut, hidung, eh.....SEMUALAH!!!! hehehe....

Untuk memenuhi syarat kena buat slogan kan. 

" SAYA SUKA BLOG THE CHRONICLES OF YAYA KERANA huruf-huruf Y.A.Y.A! "

Y- 
You'll feel LIKE NEVER BEFORE when you've been visit this blog.

A- 
Awesome & Superb HOT STORY of the owner

Y- 
YES, surely your eyes will NOT BLINKING & being captured of this FASCINATING pink blog

A- 
Absolutely YOU WILL COME HERE AGAIN!




aku nak tag 2 orang


1. Aida Azryn
2. Haris Khairuddin
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search