Sarang Semut Dalam Laptop?

- 23.49
advertise here
Salam semua

Yeehuuu~ sekarang kat kampus tersayang! hehehe.... 
Exam? bakal menjelang tak sampai pun 4 hari lagi untuk 1st paper. Bila bukak FB, tengok budak U lain semua sebok hapdate pasal plan cuti dorang & bagi budak UM.... heheh apa lagi masing-masing sebok hapdate ketensenan menanti exam.... Wish me luck yaa for the exam!

Hmmm..... aku just nak share satu problem yang aku tengah hadapi ni. Masalah ni dah lama gak laa aku pendamkan... tapi aku tak taw solution nye cemana... that's y aku nak tanya kat korang. Mana taw penah mengalami masalah yang sama. 

Cam ni, laptop aku ni... selalu kena hurung dengan semut. Aku pun pelik... tak kan laa laptop aku ni manis rasanya? (Aku dah try dah jilat-jilat beberapa part tapi takde rasa pape pun! hahah) Masalah ni hanya datang time aku kat kolej je. Nak kata ada makanan yang dekat dengan laptop, memang la ada sbabnya ruangan yang agak terhad kan.... tapi semua makanan tu tertutup rapi. Dan takde plak semut hurung makanan tu. Aku takut laa pulak kalau-kalau semut-semut yang rajin tu rosakkan compartment dalam laptop aku ni. Kang susah pulak aku nak repairnya! Ke ada sarang semut dalam laptop aku ni? eiii.... geli plak aku bila imagine semut banyak-banyak!



So, sapa-sapa yang ada idea cemana nak halau semut-semut tu atau ada fakta kenapa semut suka kat laptop bleh share sama tak? Atau mungkin korang sendiri penah lalui benda ni? Apa yang korang buat ek???

HELP ME PLEASE! Dah buntu aku fikir! 

Advertisement
 

Start typing and press Enter to search