Wow, Bermain Game di Cyber Cafe Ini Akan Ditemani Gadis Cantik dan Gebu.

- 01.00
advertise here


Kedai internet atau biasa disebut cyber cafe , sempat menjadi fenomena di masa awal kemajuan teknologi internet. Hampir di setiap sudut bandar terdapat kafe, yang penuh dengan pelanggannya.


Tetapi lambat laun pengguna
cyber cafe kian beralih, semenjak era telefon pintar popular. Dan mereka mulai berganti menjadi tempat permainan dalam talian, yang memang memerlukan spesifikasi komputer yang tinggi dan sambungan internet yang cepat.

Namun untuk menarik minat pengguna game online ini tidak mudah, terlebih di telefon pintar juga sudah banyak yang memasang aplikasi game. Mulai dari yang sederhana hingga yang rumit sekalipun.

Maka tidak hairanlah, jika ramai sekali game online yang menawarkan hal yang berbeza, untuk menarik minat para gamers, salah satunya adalah dengan ditemani wanita cantik di sebelahnya ketika bermain game.

Menurut Shanghaiist fenomena ini semakin popular di kalangan peminat permainan video, terutama mereka yang kesepian. Namun tentunya perkara ini tidak percuma, mereka perlu membayar pendamping cantik ini saat bermain game dengan mereka.

Biasanya mereka akan tambatan harga bermula dari US $ 3 hingaa US $ 15 per jam, sedangkan perempuan dengan suara yang terdengar manis atau menawarkan persahabatan akan lebih tinggi lagi.

Namun perkara ini juga menjadi kebimbangan yang telah disuarakan, atas lemahnya peraturan dari perkhidmatan tersebut. Tentunya mereka sangat mudah masuk ke dalam dunia pelacuran haram, kerana beberapa pemain mungkin akan tergoda.
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search