Pelik, Memenuhi Wasiat Suami, Isteri Undang Penari S3ksi di Upacara Pengkebumian.

- 17.00
advertise here

Apabila suami meninggal, sebagai isteri ,kita akan berusaha sebaik mungkin untuk memenuhi permintaan terakhirnya. Kita akan berusaha sekeras-kerasnya untuk mengabulkan wasiat suami. Tapi kalau permintaan terakhir tersebut adalah sesuatu yang aneh, apakah anda tetap akan mengabulkannya?

Baru-baru ini sebuah kejadian di Taiwan cukup mengemparkan. Dikutip dari shanghaiist.com, seorang isteri mengundang penari seksi untuk tampil di upacara pengebumian suaminya. Isteri ini ternyata hanya ingin mengabulkan permintaan terakhir si suami. Menolak rasa duka cita yang masih menyelimutinya, si isteri membiarkan para penari seksi tersebut untuk menunjukkan aksinya di dekat keranda mendiang suaminya.






Benar-benar bukan pemandangan yang biasa. Melihat ada penari dengan pakaian super seksi melenggak-lenggokkan tubuhnya di dekat keramda jenazah.Jika melihat hal ini terus dengan mata kepala kita, kita pasti akan ternganga dan terpegun sendiri.

Si isteri rupanya tahu betul kalau suaminya sangat suka melihat wanita-wanita cantik. Ia berharap agar apa yang ia lakukan di hari pengebumian tersebut boleh membuat si suami bahagia.


Advertisement
 

Start typing and press Enter to search