Inilah Foto Paling Memalukan Dalam Sejarah Adolf Hitler.

- 19.00
advertise here

Siapa yang tidak kenal Adolf Hitler? Seorang ahli politik Jerman dan juga ketua parti Nazi yang mempunyai cita-cita sangat kuat, untuk menguasai dunia. Hitler menjadi tokoh utama Jerman Nazi, Perang Dunia II di Eropah, dan juga Holocaust.

Hitler juga terkenal akan misainya yang khas, yang hanya terdapat di bawah lubang hidungnya. Sebagai ketua yang bercita-cita tinggi saat itu, Hitler selalu tampil dengan gaya fesyen yang cukup gagah, sehingga disegani kawan dan ditakuti lawan.

Tetapi selalu ada sisi unik dan menarik, bahkan boleh dikata lucu dari pemimpin yang satu ini. Walaupun serapat apapun disembunyikan, ada salah satu gambar yang dikatakan sangat lucu, yang baru terungkap akhir-akhir ini.

Dalam foto tersebut, Hitler menggunakan seluar lederhosen, yang merupakan seluar pendek yang biasanya ditambah aksesori seperti tali yang menghubungkan antara bahagian depan dan belakang.



 Tetapi dalam foto tersebut, tidak ada tambahan getah. Ia menimbulkan condong di sebuah hutan. Foto ini ditemui di British dan rancangannya akan dikeluarkan dalam masa terdekat oleh Hitler 'fan magazine.'

Foto ini dijumpai oleh tentera
British yang membantu dalam pengeboman di Jerman, setelah perang bermula.

Dalam foto tersebut, Hitler juga menggunakan stokin kaki yang cukup tinggi, layaknya budak sekolah . Gambar yang sengaja disembunyikan saat itu, tidak pernah menduga akan dijumpai.

Sedangkan jurugambar yang mengambil gambar ini, telah meninggal di tahun 1957.



Advertisement
 

Start typing and press Enter to search