Wanita Berambut Afro Dengan P@yud@r@ Seberat 14.6 Kg Kini Mencari Kekasih.

- 19.00
advertise here

Seorang wanita dengan p@yudara sangat besat kini sedang mencari cinta. Baginya, ini adalah masa yang tepat untuk mencari seorang lelaki.

Wanita itu bernama Kristy Love. Ia terus membawa payudaranya yang berat 14.6 kg setiap hari, masing-masing 7.1 kg. Berat itu bahkan sama dengan berat kanak-kanak  kecil.



Meskipun sangat besar, Kristy tidak melakukan pembedahan. Ia juga bukan bintang porno. Wanita berambut afro ini bekerja sebagai tukang urut yang mempunyai pendapatan beribu-ribu ringgit hanya dengan mengurut pelanggannya dengan payudaranya.

Awalnya, Kristy merasa sangat malu dengan saiz payudaranya. Terlalu besar, buah dadanya bahkan sering mengganggu aktiviti memasaknya.



Kadang-kadang mereka masuk teko, kadang-kadang mereka masuk periuk," katanya. "Kadang-kadang mereka terperangkap di dapur."

Kristy juga sempat mengira payudaranya menjadi penghalang dari mendapatkan pekerjaan. Tetapi kini dia menggunakan mereka untuk membantu beliau dalam kehidupan sehari-hari.

"Aku membawa segala sesuatu di sana, minyak wangi, telefon bimbit, kunci kereta, SIM," katanya. "Payudaraku tidak perlu sendirian. Sudah waktunya bagi mereka untuk mencari seorang lelaki."


Advertisement
 

Start typing and press Enter to search