Satsuki, Pondan Paling Cantik di Jepun.

- 17.00
advertise here

Satsuki pondan berasal dari Jepun ini merupakan saingan terhebat Nong Poy lantaran Satsuki sangat terlihat mirip sekali dengan wanita tulen.

Dalam beberapa pertemuan dengan media Satsuki memberitakan bahawa dirinya bangga mempunyai perubahan dalam dirinya yang tadinya lelaki menjadi wanita.

Pada ketika berumur 6 tahun atau ketika masih lelaki, Satsuki lahir dengan keadaan normal dan dirinya gembira menjadi seorang lelaki, namun di usianya yang sudah memasuki usia 16 tahun Satsuki mula menyedari bahawa dirinya sangat mirip dengan wanita dan saat itupun Satsuki melakukan perubahan jantina, dan di saat usianya memasuki umur 18 tahun Satsuki melakukan pembedahan pergantian kelamin agar menjadi wanita seutuhnya.




Kerana di Jepun belum ada doktor yang boleh menangani masalah pembedahan kelamin Satsuki pun akhirnya pergi ke Thailand demi melakukan pembedahan untuk mengubah kelaminnya yang tadinya lelaki menjadi wanita.

Memang jika dilihat sepintas Satsuki sangat cantik dan orang tentu tidak akan mengetahui jika ternyata satsuki adalah seorang lelaki.

Selepas seringnya Satsuki memuat naik beberapa gambar dirinya dan menceritakan mengenai dirinya kepada media sosial, banyak penduduk Jepun yang tidak menyangkakan bahawa ternyata Satsuki adalah seorang lelaki.


Advertisement
 

Start typing and press Enter to search