Penyiar Berita Jadi Popular Kerana Kolar Kemeja Mirip Alat K3L@min Lelaki

- 23.00
advertise here


Penyiar berita berasal dari Australia ini tidak menyangka bahawa pilihan kemeja yang ia kenakan ketika siaran ternyata akan mendapatkan banyak perhatian netter. Lantas, apakah yang membuat kemeja hijau milik Natarsha Belling menyita perhatian banyak pihak?

Sekilas, kemeja hijau yang dikenakannya kelihatan normal dan rapi. Namun, rupanya yang membuat netter perhatian terletak pada gaya rancang kolar kemeja. Netter menilai kolar tersebut menyerupai alat kelamin lelaki.

Tidak masuk akal, kemeja ini pun terus menjadi bualan di media sosial. Natarsha dan penata pakaiannya turut serta disebut-sebut dalam hal berkaitan dengan kolar kemeja tersebut.

"Malfungsi busana Natarsha Belling di channel 10 news sungguh membuat tersedak," kata salah seorang pengguna Twitter. "Aku rasa ini yang boleh dikatakan sebagai berita penting," tulis pemilik akaunBaumski.

Sebelumnya, peristiwa serupa juga pernah menimpa penyiar berita dari negara lain. Penyiar yang tidak disiarkan namanya itu tiba-tiba menjadi sorotan kerana mengenakan pakaian dengan rancangan yang cukup ganjil.
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search