Budak Kecil Gempar Dunia Maya Kerana Bergambar Dengan Model Berbi,kini.

- 17.00
advertise here

 Para pengguna media sosial  digemparkan dengan tersebarnya gambar seorang budak kecil yang berada di sekeliling para perempuan berbikini. Gambar tersebut diambil di sebuah pameran kereta di Hangzhou, China.

Acara yang berlaku pada 21 Mac 2015 di Wanda Plaza ini rupanya dalam rangka merayakan ke-100 hari pembukaan pameran kereta. Namun, kerana banyaknya model berbikini yang berada dalam pameran itu justru membuat pengunjung teruja untuk menyaksikannya.

Dalam foto yang beredar, nampak seorang budak lelaki hanya memakai seluar pendek dan berada di atas pentas dengan beberapa model cantik berbikini. Tidak masuk akal, gambar ini pun terus menarik perhatian netter. Netter mengkritik kelayakan tontonan seperti itu di depan umum.




"Tidak ada perniagaan yang baik dengan menggunakan anak-anak sebagai publisiti. Ini terlalu lucu!" kata seorang netter. "Ibu bapa sama buruknya saat diusia muda, cuba anda berfikir apakah hal ini akan membantu mereka untuk berkembang."

Netter mengecam aksi pusat membeli-belah yang menempatkan anak-anak dengan para wanita berbikini di satu pentas secara bersama-sama. Adapula netter yang berfikir bahawa promosi ini benar-benar sangat berbahaya.


Advertisement
 

Start typing and press Enter to search