Lelaki Ini Terpaksa Berb0g3l Setelah Tersangkut di Baby Chair

- 00.00
advertise here
Biasanya, seorang bayi di tempatkan di kerusi khas apabila ibu bapanya memberikannya makan. Kerusi tersebut biasanya mempunyai penghalang, agar bayi tetap selamat semasa berada di kerusi tersebut.

Namun jika kerusi tersebut digunakan oleh orang dewasa, mungkin akan mengalami perkara yang memalukan. Seperti yang dilakukan seorang lelaki bernama Darren, berasal dari Cambridge yang tersangkut di kerusi bayi.

Entah apa yang ada di fikiran lelaki tersebut, sehingga mahu cuba berada dan duduk di kerusi yang memang dikhususkan untuk bayi tersebut. Kejadian ini kemudian dirakam temannya dan diupload ke jejaring sosial.



Tentunya bukan pengalaman yang menyeronokkan bagi lelaki tersebut,sebabnya untuk mengeluarkannya dari kerusi tersebut, ia harus membuka seluarnya.

Bukan rasa malu saja yang dialami Darren, ia juga harus merasakan sakitnya berada di tempat yang sempit tersebut. Dengan bantuan rakan-rakannya, ia akhirnya boleh terbebas dari kerusi kayu bayi tersebut. Walaupun harus menahan rasa sakit dan malu.

Jadi, jika anda merasa teruja ketika berada di tempat makan yang menyediakan kerusi bayi, jangan pernah mahu mencubanya, apalagi jika anda seorang yang telah dewasa.

Advertisement
 

Start typing and press Enter to search