7 Hantaran Kahwin Yang Pelik

- 18.56
advertise here


Bagi yang nak melangsungkan perkahwinan tu, mesti korang masih tercari-cari barang apa yang nak dijadikan hantaran. Sebelum ni, aku pun takde idea nak beli barang apa untuk buat hantaran. Selalu je terfikir “Barang apa yang aku nak bagi kat dia ni?” Alhamdulillah, setakat ni, barang serba sedikit dah siap dibeli.

Cuma, sesiapa yang masih ketandusan idea untuk mencari barang hantaran tu, aku nak suggest dekat korang tentang barang-barang hantaran yang pelik dan unik. Hantaran yang aku cadang ni memang murah, lebih-lebih lagi kalau kahwin bajet. Ada tak yang berani nak buat?? hehehe


7 Hantaran Kahwin Yang Pelik


Hantaran Kahwin Kucing 

Hantaran Kahwin Durian

Hantaran Kahwin Game Remote Controller

 Hantaran Kahwin Helmet

Hantaran Kahwin Petai

Hantaran Kahwin Jus Oren

Hantaran Kahwin Kuali

Kreatif, simple dan budget sangat kan (tangan kat bahu mata kat atas). Mungkin senarai hantaran kahwin diatas dapat membantu korang untuk membuat pemilihan hantaran-hantaran nanti..hehe. 

P/S : Kalau barang hantaran korang kena baling, jangan cari aku pulak. 
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search