Video Lelaki Di Makan Ular Anaconda Secara live

- 19.32
advertise here
Tindakan seorang lelaki Amerika Syarikat (AS) merakamkan aksinya ‘ditelan hidup-hidup’ seekor ular untuk aksi lagak ngeri televisyen. Bagaimanapun lagak ngeri itu telah dikritik oleh beberapa kumpulan hak asasi haiwan, dengan petisyen dalam talian menyeru Discovery untuk tidak menyiarkan rancangan tersebut - kerana ia adalah "penyalahgunaan haiwan ke tahap yang paling tinggi" - menerima hampir 40,000 tandatangan.

Rosolie walaupun mempertahankan acara itu. Beliau yang memakai baju pelindung khas untuk membolehkan dia untuk terus hidup yang dimakan dan dicerna oleh ular itu.

Rakaman yang disiar Discovery Channel pada minggu lepas Paul Rosolie, 27, dan 10 pembantunya mengesan ular anaconda sepanjang enam meter di Sungai Amazon. Berpakaian sut hitam dan dilumur dengan darah babi, Rosolie, 27, meredah kawasan itu sambil dirakam kamera dan disaksikan isterinya, Gowri.

Tidak lama kemudian, seekor anaconda betina menerpa Rosolie sebelum melilit lelaki setinggi 1.7 meter itu. Namun, ketika Rosolie mula berasa tangannya ‘mula akan patah’ akibat belitan itu, dia mengarahkan rakan, doktor dan pakar veterinar menyelamatkannya.


           
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search