Lelaki Ini Boleh Buatkan Anda Terkejut Dan Muntah

- 18.55
advertise here
Percaya atau tidak, ilmu menganalisis najis adalah salah satu cabang dalam meramal. Ilmu meramal ini dinamakan Scatomancy.

Singh adalah salah seorang dari beberapa pengamal ilmu meramal yang telah lama hilang ini. Baru-baru ini, ia tampil dalam sebuah filem dokumentari berjudul Journey to Planet Sanity.

"Ini adalah seni meramal yang telah lama hilang. Anda pasti akan terkejut dengan seberapa tepat hasil dari ramalan ini," jelas Singh.

Dalam dokumentari ini, seorang bernama Blake Freeman melakukan perjalanan ke seluruh Amerika Syarikat dengan rakannya, Leroy Tessina. Leroy adalah seseorang yang sangat paranoid tentang alien dan aktiviti paranormal. Untuk itu, Freeman pun mengajak Leroy untuk melawat Singh.

Tahukah anda apa yang kemudian dilakukan Singh? Dia meminta Leroy untuk buang air besar di tandas, dengan arahan, "Setelah selesai, jangan siram."

Selepas itu, Singh lantas mengumpulkan kotoran Leroy ke dalam sebuah mangkuk porselin berwarna putih. Lelaki itu lalu duduk di lantai dan mengamati kotoran itu dengan teliti. Di saat yang bersamaan, Leroy yang melihat kejadian itu berusaha menahan rasa mualnya dan tetap mendengar ramalan Singh. Leroy semakin terkejut melihat proses peramalan tersebut kerana Singh juga menyentuh dan bau tahi tersebut. "Anda perlu menyelami ke dalamnya. Semakin kuat aromanya maka semakin tepat ramalannya," jelas Singh

         
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search