Earning Nuffnang Tak Sebanyak CPUV

- 20.42
advertise here
Nuffnang dulu dan Nuffnang sekarang dah tak sama. Kalau dulu, 1 CPUV tu boleh dapat dalam berpuluh-puluh ringgit. Dan mungkin ada blogger yang dapat ratusan ringgit hasil daripadanya. Tapi sekarang nak dapat RM 10 pun susah. Paling tinggi yang aku dapat untuk satu CPUV ialah RM 5.

Padahal CPUV dah berbulan-bulan, tapi banyak jumlah yang tak sampai seringgit pun.Iklan keluar masa ramai yang tak masuk blog. Masa ramai yang dah berdengkur padahal time tu la CPUV berderet-deret masuk. 

Ok, nak tayang sikit CPUV dalam blog aku yang berderet-deret masuk dan ON GOING. Walaupun banyak CPUV, kebanyakannya jenis yang mandul..maknanya iklan tu ada dalam blog, cuma tiada income masuk. Kadang-kadang CPUV yang dah dikredit ada yang berjumlah 0.30 sen..erkkk


Blogger picisan macam aku ni nak buat macam mana..mengharap duit Nuffnang je la. Ku terima seadanya. Setahun duk kumpul baru dapat RM 287..akhir bulan 12 dapat la RM 300 kot. Mujur ada buat review produk dan sewa iklan kat blog..lagi masyuk.


Kalau betul-betul nak buat duit dengan blog, tak boleh bergantung pada Nuffnang je.Buat macam aku buat dalam ENTRI INI dan ENTRI INI..pandai-pandai korang la. Nak join affiliate, tulis review, promote produk atau servis, masuk contest ke asalkan guna blog sebagai medium untuk jana income.


Advertisement
 

Start typing and press Enter to search