Wajah Model Cantik Bertukar Mengerikan Selepas Dua Tahun

- 09.24
advertise here
Pengalaman model China Li Ying Zhi sekurang-kurangnya boleh menjadi pengajaran berharga buat kita semua. Apa yang berlaku amat mengejutkan pada acara Beijing Motor Show 2012, rupa Ying Zhi berubah menyeluruh kerana pembedahan plastiknya seolah-olah telah tamat tempoh.

Dua tahun selepas pembedahan plastik, model ini muncul kembali di khalayak ramai. Malangnya, harapan peminatnya melihat kembali kecantikan Ying Zhi pupus sama sekali.

Kemunculan Ying Zhi di pameran automotif tersebut memang mengejutkan jutaan fans dan folower-nya. Para peminatnya menggambarkan pandangan terkini Ying Zhi sangat mengerikan.

Gambar terbarunya menunjukkan Ying Zhi telah berubah mempunyai dagu condong dan garis yang kelihatan di sisi wajahnya.

Sebuah laman web gaya hidup China menilai keadaan mengerikan Ying Zhi ini kerana pembedahan plastik yang pernah dilakukan telah memasuki tarikh tamat tempoh.

Walaupun prosedur pembedahan plastik kelihatan baik untuk sementara waktu, tetapi ia tidak memerlukan waktu yang lama untuk berubah dalam kisaran beberapa tahun kemudian.

Laporan tersebut menyebut pembedahan plastik dilakukan pada hidung, dagu dan kelopak mata telah memasuki tarikh tamat tempoh.







Advertisement
 

Start typing and press Enter to search