Muzium Alat Bantu S3ks Dari Zaman Ke Zaman Di Czech

- 17.25
advertise here
Jika anda ke berkunjung ke Prague, Czech, sempatkan diri untuk singgah sejenak ke salah satu museumnya yang unik yakni Sex Machines Muzium atau Muzium Alat Bantu Seks. Muzium ini sangat unik kerana memaparkan lebih dari 200 koleksi alat bantu seks dari pelbagai zaman. Wow seperti apa ya?

Di muzium ini terdapat tiga tingkat mengandungi 200 alat bantu seks dari pelbagai negara. Tidak hanya itu, di muzium ini juga terdapat galeri seni dengan tema-tema erotis, pawagam mini yang mengandungi filem erotik, pakaian erotik dan perkara-perkara yang berkaitan dengan seksualiti.

Pada setiap alat bantu seks yang dipamerkan, mengandungi maklumat mengenai kegunaan dari alat masing-masing , anda boleh mencari penterjemah bahasa mulai dari bahasa Czech, Jerman, Itali, dan UK.

Di muzium ini terdapat pelbagai sex toys dan vibrator yang dibuat sejak tahun 1910 dan 1920 Ada juga kasut yang digunakan oleh para penjaja seks komersial pada zaman Yunani purba, yang di bahagian telapak sepatunya terdapat tulisan "Follow Me" yang jika diinjakkan ke tanah akan muncul tulisan tersebut.

Untuk masuk ke muzium unik ini, anda hanya perlu membayar kos sebanyak CZK 250 dan anda perlu berusia di atas 18 tahun. Berminat untuk belajar sejarah mengenai alat bantu seks dari zaman ke zaman?

















Advertisement
 

Start typing and press Enter to search