Kumpulan Satanisme Penyembah Patung Batu Oleh Orang2 Besar Amerika

- 09.18
advertise here
Pemujaan di Bohemian Grove ...Illuminati, New World Order, Mason, Bohemian Club adalah sebahagian dari kelompok penyembah syaitan ini. Terdapat ritual pagan yang dilangsungkan di Bohemian Grove di mana telah dilangsungkan acara Cremation of Care Ceremony iaitu mengorbankan seorang anak dengan cara di bakar hidup-hidup. Upacara ini di lakukan secara rutin setiap tahun dan pernah dihadiri oleh Presiden Bush, Bill Clinton, Richard Nixon, Jimmy Carter, Colin Power, Hendry Kissinger dan banyak lagi pemimpin-pemimpin yang terkenal.

Dalam upacara ini, mereka menyembah sebuah patung burung hantu raksasa setinggi 40 kaki (gambar di atas). David Rockefeller juga adalah salah seorang dari anggota bohemian club. Arnold Schwarzenegger juga pernah menghadiri pertemuan-pertemuan ini.

Sekilas Mengenai Bohemian Grove:

Lokasi Bohemian Grove: Ronald Reagan, Glenn T. Seaborg dan Richard Nixon di Bohemian Grove

Dibentuk pada tahun 1872 oleh 5 orang warga Amerika. Kelab ini terletak 75 batu di luar San Fransisco.Bohemian Grove ini merangkumi kawasan seluas 2700 ekar. Motto: “Weaving spiders come not here”, diambil dari salah satu ungkapan Shakespeare yang berarti, tinggalkan ‘dirty business’mu di luar dan jangan bawanya ke dalam. Sekitar 1500 VIP waiting list yang telah membayar sebanyak $2500 untuk “initiation fee” ditambah yuran tahunan sebanyak $600. Nilai sebanyak $3100 untuk tahun pertama tidak lah mahal jika dibandingkan dengan pendapatan mereka, namun peluang untuk menjadi anggota ini sangatlah terhad dan sukar. Hanya orang yang dipercayai boleh menjadi anggota Bohemin Grove. Seorang ahli yang menganggotai kelab selama 40 tahun lebih dapat menjadi pemilih untuk memilih seorang anggota baru. *Keluarga Bush mempunyai generasi ke 3 yang menjadi anggota kelab. *Grove ini dipenuhi dengan patung pagan berpusatkan sebuah patung burung hantu yang juga di sebut “Moloch“







Advertisement
 

Start typing and press Enter to search