Ke Mana Hala Tuju Blog Anda?

- 22.25
advertise here
IDENTITI / NICHE BLOG

Untuk pergi jauh dalam dunia blogging, yang pertama sekali kenal pasti identiti atau niche blog. Tanya diri anda selama bertahun-tahun anda menjadi blogger, artikel yang jenis apa yang sering anda tulis untuk dihidangkan kepada pembaca? Adakah ianya berunsurkan niche agama, travel, food review, beauty product, hiburan atau personal? Dicadangkan supaya kategori artikel ditetapkan terus untuk membina identiti anda yang lebih kukuh.

TEMPLATE BLOG

Jika anda seorang blogger yang serius, mungkin sudah tiba masa untuk menukar template blog. Digalakkan memilih template blog yang lebih moden dan responsive atau yang jenis genesis framework. Pemilihan warna yang sesuai dan bentuk font yang lebih menarik untuk blog juga perlu dipertimbangkan supaya lebih menepati ciri-ciri niche blog anda.


BLOG NICK NASHRAM
                                                    
Identiti blog ini adalah lebih ke arah PERSONAL. Kalau mula-mula berblog, memang isu semasa dan informasi setiap hari aku update. Tapi setelah bertahun berblog, kini topik personal menjadi niche pilihan. Cuba tingkatkan earning melalui sewa iklan dan advertorial. Nak suruh aku tulis advertorial, bagitahu ye..hehe. Sekarang dalam proses untuk tukar template dan domain.

Hala tuju blog anda?

Advertisement
 

Start typing and press Enter to search