Ayat Pick Up Line Untuk Usha Awek

- 06.29
advertise here
Awek-awek blogger yang cun melecun..blogger Nurmujahidah aka cik tunang, blogger Hazanis dan blogger Mastura

Biasa
dengar ayat-ayat cheesy daripada lelaki?
Atau dalam bahasa mudahnya, ayat sweet talker.
Tujuan?
Untuk mengorat, mengusha awek.
Korang mesti pernah buatkan?
Kan..kan..kan..cepat mengaku.


Antara Ayat-Ayat Pick Up Line/ Ayat-Ayat Mengorat Awek

  • Hai, saya ni pencuri..saya kat sini sebab nak curi hati awak.
  • Senang cite camni lah..apa kata u bagi nom telefon kat i, nanti i call u. 
  • Tumpang tanya, i baru lagi kat sini...boleh tak  bagi direction camne nak pergi rumah u?
  • Awak cuci muka pakai gula eh? Sebab muka awak nampak manis sangat.
  • Excuse me, boleh tak bagi password untuk login hati awak.
  • Awak tak penat ke? Sebab sepanjang hari awak asyik berlegar-legar dalam kepala saya. 
  • Boleh tak saya nak ambik gambar awak? nak tunjuk bukti kat kawan yang bidadari syurga memang wujud.
  • Bapa awak pengganas ke? Sebab awak memang meletup. 
  • Mintak maaf cik..boleh saya pinjam telefon cik kejap? Mak saya pesan, kalau saya dah jatuh cinta, telefon dia cepat-cepat.
Kalau nak bagi nampak power sikit, cuba usha awek guna ayat dalam bahasa inggeris. 

  • Hi, my name is yours. So, i'm yours.
  • Remember me? I am Joe? Joe who? Joedoh awak.
  • Are you a Malay? Cause you make my air liur malaylay.
  • Girl is your name Wana? Cause i dont wana lose you. 
  • Is your name Aida? Coz Aida lama minat you.
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search