Perompak Itu Bakal Boyfriendku

- 01.18
advertise here

Sebahagian dari sinopsis cerita Perompak Itu Bakal Boyfriendku..skrip ditulis oleh Nick Nashram.

'' Awak, sebenarnya dah lama saya perhatikan awak. Awak betul-betul dah buat saya jatuh cinta. Tapi saya tidak berani untuk memberitahu kepada awak siapa saya sebenarnya. Saya betul-betul nak mengenali awak."

"Sebab itu la saya ekori awak. Dan menceroboh rumah awak. Saya nak tengok kehidupan awak sebenarnya. Saya minta maaf jika cara saya memang tak masuk akal dan keterlaluan..tapi awak..saya betul-betul ikhlas nak kenal dengan awak...."

Kelu lidah perempuan itu. Situasi yang panik bertukar menjadi dramatik. Kedengaran bunyi tapak kaki menghala ke biliknya. Kelihatan tombol pintu dipulas perlahan-lahan. Kedua-duanya menjadi kaget. Tiba-tiba.........(bersambung..hehe)

Mesti korang dah baca berita perompak jiwang ni. Member datang nak merompak barang berharga..dia pulak datang nak merompak hati perempuan tu..hehe. So sweet...  

Tapi manusia ni bila-bila boleh berubah.. jahat jadi baik. Baik jadi jahat. Sejahat-jahat manusia, pasti ada baiknya..siap ada taman lagi dalam hati tu. Apa pun, menceroboh rumah orang tetap salah. Kalau suka kat perempuan tu, jumpa mak ayah dia. Bagitahu depan-depan. Baru gentleman kan.

Advertisement
 

Start typing and press Enter to search