Sebenarnya, Saya Bukan Perokok!

- 21.56
advertise here
Dalam entri semalam, aku ada tulis pasal cara nak berjimat cermat versi aku. Mungkin ada yang salah faham bila baca entri pasal ini. Salah satu point nak berjimat ialah dengan berhenti merokok. Bukan aku yang merokok dan nak berhenti..haha. Tapi aku bagi suggestion yang nak kahwin tu, berhentilah merokok..daripada beli rokok lebih baik simpan duit buat hantaran.

Mak aku awal-awal lagi bagitahu "Mana-mana anak mak yang hisap rokok, mak tak mengaku anak". Amacam? takut tak kena gertak macam tu? haha. Tak payah la korang merokok. Bazir wang, dapat penyakit percuma lagi. Asap rokok tu seribu satu racun ada.

Lelaki kata hisap rokok barulah nampak macho. Maybe nampak macho bila mulut berasap-asap macam naga kot. Perempuan tak nak lelaki yang hisap rokok sebab dia  tak nak orang yang dia sayang mati dulu..tacim tak?  



Tips untuk berhenti hisap rokok? Oh, aku takde tips untuk berhenti sebab aku bukan jenis perokok. Mana boleh cikgu hisap rokok..kena tunjuk contoh yang baik gitu..haha

Haha..korang memang blogger-blogger yang sempoi. Sekian penjelasan aku hari ini. Ok, kelas bersurai.


Advertisement
 

Start typing and press Enter to search