8 Sebab Kenapa Perempuan Suka Berkawan Dengan Lelaki

- 02.09
advertise here
Gambar ini tiada kaitan dengan entri. Harap maklum..haha

Aku kadang-kadang suka bertanya kepada kawan-kawan perempuan " Eh, kenapa awak suka berkawan dengan lelaki?" Dan jawapan yang biasa aku terima lebih kurang macam kat bawah ni.

1. Lelaki tak suka mengumpat/ bergossip.
2. Lelaki tak mudah tacing bila bergurau.
3. Lelaki tak banyak songeh.
4. Lelaki tak berkira dalam bab-bab belanja ni.
5. Lelaki tak suka dengki dan iri hati.
6. Lelaki boleh jadi pendengar setia bila ada masalah.
7. Lelaki pandai simpan rahsia.
8. Lelaki suka buat lawak.
9. .....................................?

Yang selebihnya korang tambah la sendiri. Ada masalah ke perempuan kawan dengan perempuan? Entah la, aku tengok sesetengah kawan aku memang ada problem. Siap ada group lagi. Group perempuan A tak kawan dengan group perempuan B. Sebagai contoh, perempuan A dapat markah tinggi dari perempuan B, dah mula mulut tu sok sek sok sek. Ni contoh je ye..jangan marah aku pulak..hehe

Tapi bila berkawan dengan berlainan jantina ni, kena jaga batas..sebab tengok sekarang ni ramai yang sekadar "kawan" bercampur lelaki dan perempuan tanpa batas. Boleh cuit-cuit, boleh pegang-pegang..walaupun "cuma kawan." Berkawan biarlah berpada-pada :)

Pesanan untuk semua dan untuk SI DIA yang bernama NUR.


Advertisement
 

Start typing and press Enter to search