Khas Untuk Blogger : Cara Buat Duit Dengan Geniee Dan H12 Media

- 18.57
advertise here
Sebelum ini ramai blogger yang bercerita tentang Geniee dan H12 Media.  Dah 2 tahun aku guna pengiklanan Nuffnang, tapi hasil tak setimpal pun. So, cuba beralih angin kepada Geniee dan H12 Media pulak. Nak tahu bagaimana cara nak buat duit dengan Geniee dan H12 Media, baca kat bawah.

CARA BUAT DUIT DENGAN GENIEE


1. Daftar blog anda disini : https://s.geniee.jp/ssp/v2/en/signup

2. Isikan semua maklumat yang diperlukan oleh pihak Geniee, kemudian dalam ruangan Notes (dalam kotak merah) masukkan kod 1945.

3. Klik confirm dan submit. Sekiranya blog anda melepasi segala syarat-syarat yang ditetapkan, satu email pemberitahuan bersama dengan kod iklan akan dihantar kepada anda menyatakan blog anda telah diapproved.

CARA BUAT DUIT DENGAN H12 MEDIA


1. Daftar blog anda disini : http://www.h12-media.com/pub/?ref=3471289

2. Bila selesai daftar, klik bahagian "Web Sites". Masukkan url blog anda seperti contoh di atas.

3.  Langkah 3 terpulang pada anda samada nak guna cara yang pertama atau kedua. Aku pilih cara yang pertama, sebab guna platform Blogspot. 

4. Copy kod meta di atas ke dalam blog anda, pastikan anda letakkan di ruangan meta blog anda, sama tempatnya di mana anda letakkan meta tag, meta keyword, dan sebagainya. 

5.  Klik pada kotak "I accept the rules of H12 Media about forbidden content types".

6. Klik Verify & Add to my account. Selesai. Anda hanya perlu menunggu email dari mereka yang menyatakan samada blog anda diterima atau tidak.

Semalam aku dah siap daftar..hari ni dah boleh masuk kod iklan. Selamat tinggal Nuffnang..selamat datang Geniee dan H12 Media :)

Advertisement
 

Start typing and press Enter to search