Rahsia Memenangi Perolehan Tender Kerajaan

- 07.46
advertise here
Kali ini saya kongsikan tips di mana untuk anda mendapatkan iklan dan peluang memasuki sebut harga atau tender. Pertama anda boleh dapatkan iklan di akhbar-akhbar utama.

Kedua di laman web jabatan atau agensi kerajaan, ketiga anda boleh pergi sendiri ke jabatan atau agensi kerajaan dan melihat iklan tawaran sebut harga dan tender di papan kenyataan Jabatan dan Agensi.

Keempat anda boleh terus menghubungi bahagian yang menguruskan sebut harga atau tender untuk bertanyakan tentang sebut harga atau tender yang mereka telah atau akan iklankan.

Kelima mereka yang akan menghubungi anda dan mahu syarikat anda menyertai sebut harga mereka, untuk mencapai ketahap ini anda perlu mempunyai hubungan yang baik dan telah menunjukkan kualiti kerja yang terbaik kepada Jabatan atau Agensi tersebut.

Dapatkan ebook lengkap yang berkongsi pelbagai tips dan rahsia dalam menyertai kontrak kerajaan dan bagaimana untuk anda bermula.

Tuan Khairul Nizam Bakar telah menghasilkan ebook Rahsia Memenangi Perolehan Kerajaan. Beliau berkongsi rahsia membina perniagaan dan memenangi kontrak kerajaan dalam ebook ini.

Klik link untuk mendapatkannya: http://www.perolehankerajaan.com/hop.php?ref=my




Advertisement
 

Start typing and press Enter to search