Are You Married Doctor?

- 23.15
advertise here


'Ni medical check up untuk lantikan jawatan dalam kerajaan ye? kerja apa? cikgu eh?' tanya doktor muda (perempuan).

'Ya, saya kerja cikgu'


'Cikgu laki kurang la sekarang..ramai cikgu perempuan je' kata doktor muda tu lagi.

'Boleh jadi laki tak minat kot' saya menduga.

'Cikgu ni nampak garanglah..tak nak garang-garang ye cikgu'

Saya sekadar tersenyum.

'Doc,may I ask one question. Are you married?'

'Sorry'....sambil menunjukkan cincin di jarinya.


****************************************** 

By the way, situasi kat atas tu kawan aku yang tanya doktor tu sama ada doktor tu masih single atau dah kahwin..gila kentang punya gentleman..hahaha. Aku memang tak berani nak confess depan-depan..bukan apa, takut kena reject, malu weh. Lepas tu kalau dia bagi ayat "Saya anggap awak sebagai kawan je"..menusuk kalbu. Tapi omputih kata, if you never try, you will never know..if you love somebody, let him/her knows before it's too late :)

So, my question : Adakah korang segentlemen macam kawan aku ni? 


Advertisement
 

Start typing and press Enter to search