Kolam Renang Unik Di Las Vegas...

- 21.30
advertise here
 Kolam Renang unik, The Tank Las Vegas. Kolam renang yang unik yang mengelilingi tangki besar yang mengandungi ikan paus ikan. Lebih unik, kita boleh mendaki slaid tersebut dalam tangki. Ini akuarium air masin 20,000 gelen adalah rumah kepada angelfish, ikan buntal, Tangs dan lain-lain hidupan laut eksotik.

Terletak: 129 East Fremont St, In Golden Nugget Casino, Las Vegas,
Kolam renang yang unik terletak di tengah-tengah pusat bandar Las Vegas, Golden Nugget mempunyai kolam luar biasa yang meletakkan ia dalam kedudukan untuk bersaing dengan beberapa hotel terbaik di Las Vegas Strip.Kolam bernilai $ 30 juta akuarium 200,000 gelen sebuah kolam yang hebat, anda boleh berenang dengan lebih daripada 200 jenis ikan, termasuk ikan pari. Yang mengelilingi kolam 50-30-kaki, tangki akrilik 200,000 gelen penuh dengan kehidupan marin, dan tiub gelongsor air tertutup tiga tingkat ,anda melalui tangki dalam lapan saat rata.

Diuruskan oleh The Mirage sendiri di rumah aquarists, akuarium itu dibersihkan 2-3 kali seminggu sebagai kakitangan akuarium dan selam ke dalam tangki. Penyelam boleh dilihat pada awal pagi kerana mereka gosok batu karang, lap tingkap akrilik, dan sifon batu itu. Penyelenggaraan Ini membantu memastikan air yang sihat untuk haiwan dan mengekalkan pandangan dari segi estetik.

sumber








Advertisement
 

Start typing and press Enter to search