Akibat Ketagihan Dadah 'Seluruh Tubuh Di Hiris Pisau'

- 08.55
advertise here

 MENGERIKAN!! Ketagihan Dadah Gadis Ini menghiris Menggunakan pisau ke Semua Bahagian Tubuhnya - Ini adalah akibat yang sangat mengerikan daripada orang yang ketagihan dadah. Untuk mendapatkan penyelesaian sementara dari ketagihan dadah yang perlu di penuhi, seorang penagih dadah sering melukakan bahagian tubuhnya untuk menghisap darahnya sendiri. Ketagihan adalah satu perasaan yang menuntut untuk harus dipenuhinya sesebuah keinginan. Kaitannya dengan penagihan dadah maka penyelesaian pertama ketika penagih tidak dapat membeli dadah penyelesaian tercepatnya adalah menghisap darah sendiri yang memang darahnya sudah mengandungi ubat-ubat terlarang tersebut. Satu langkah salah yang harus di bayar mahal.

Gambar-gambar di bawah ini menunjukkan betapa teruk ketika orang sudah mempunyai kebergantungan terhadap bahan terlarang tersebut. Lihatlah bekas luka hirisan lama dan hirisan baru yang masih menitiskan darah. Jika sudah berlaku demikian maka berbagai macam penyakit akan datang kepada penagih tersebut, lebih-lebih jangkitan yang akan di deritai.

Sebuah pelajaran bagi kita, berfikirlah seribu kali ketika ada niat untuk cuba menggunakan dadah. Kesannya akan sangat berbahaya bagi diri anda. Dadah bukanlah penyelesaian untuk mendapatkan jawapan atas masalah yang menimpa. Penyelesaian terbaik dari kegalauan jiwa adalah mendekatkan diri pada Tuhan.sumber











Advertisement
 

Start typing and press Enter to search