AirAsia tawar 2 juta tempat duduk percuma untuk 2014

- 09.00
advertise here

Syarikat penerbangan tambang rendah, AirAsia Bhd menawarkan 2  juta tempat duduk percuma ke pelbagai destinasi domestik dan antarabangsa, tidak termasuk cukai lapangan terbang dan surcaj bahan api mulai jam 12.01 pagi ini. 

Promosi itu ditawarkan untuk tempahan bermula 2 hingga 7 April 2013 bagi tempoh perjalanan bermula 1 Januari 2014 hingga 30 April 2014.  

Antara destinasi ditawarkan adalah Singapura, Krabi, Hatyai, Phnom Penh, Yangon, dan Jakarta di samping destinasi tempatan seperti Pulau Pinang, Alor Setar, Johor Bahru, Kota Bahru, Terengganu dan lain-lain.

Sempena promosi itu, AirAsia X turut menawarkan tambang rendah ke destinasi jarak jauh dari Kuala Lumpur ke lokasi seperti Taiwan, China, Jepun, Korea Selatan, Nepal dan Australia.

"Penumpang yang menempah penerbangan untuk perjalanan tahun depan boleh menikmati kemudahan tambahan melalui peningkatan frekuensi penerbangan ke destinasi seperti Chengdu, Sydney, Perth, Melbourne dan Taiwan. 

"Selain itu, penumpang berpeluang menempah penerbangan Fly-thru jarak jauh AirAsia X termasuk dari Australia (Sydney, Perth, Melbourne, Gold Coast) ke Nepal (Kathmandu), Jepun (Osaka) dan China (Chengdu, Hangzhou, Beijing, Shanghai) dan
lain-lain," menurut syarikat itu dalam satu kenyataan.

Menurut AirAsia, tempahan boleh dibuat melalui laman web www.airasia.com atau di mobile.airasia.com dan aplikasi AirAsia untuk peranti iPhone dan Android.

 

 
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search