Air Kencing Lembu Di Jadikan Ubat 'Di India'

- 21.30
advertise here
 Ubat dari urin lembu ini terbukti mampu untuk merawat berbagai penyakit yang sukar sembuh apa kamu tertarik mahu mencuba ubat yang dibuat dari air kencing lembu ini.

Ubat boleh saja dihasilkan dari apa aja yang penting boleh untuk mengubati penyakit yang kita derita kadang-kadang hal yang tak lazim pun dijadikan ubat namun khasiatnya ternyata lebih luar biasa berbanding dengan bahan bahan yang biasa dijadikan ubat.

Nah di India ada sebuah ubat mujarab yang dibuat dari air kencing lembu atau air kencing lembu nama ubat ini adalah Gomutra Arka, namun walau diperbuat dari air urin lembu kemampuan ubat ini boleh merawat lebih dari 100 penyakit berbahaya seperti penyakit buah pinggang, penyakit kulit dan lain lain.

Ubat mujarab dari air urin lembu ini dibuat oleh Govanithashraya Trust kerana ubat ini saat ini sedang popular di di Mangalore, di negara bahagian Karnataka, India, membuat Govanithashraya Trust harus mengembangkan penternakan lembu lebih besar lagi agar boleh mendapatkan lebih banyak air urin lembu yang akan digunakan untuk bahan utama pembuatan ubat Gomutra Arka.


"Kami boleh menjual sekitar 10 liter urine lembu setiap hari. Dan, kami biasanya mengumpulkan urine lembu dari bangsa yang berbeza, termasuk dari malenadu gidda, kankrej dan hallikaru, "kata Santhosh seperti diberitakan Times of India.

Keampuhan ubat air urin lembu ini sudah tersebar ke seluruh India bahkan para doktor ada yang menggunakan ubat ini untuk merawat pesakit mereka.zamrispoon.blogspot.com


Advertisement
 

Start typing and press Enter to search