Cashout Earning Nuffnang RM 1000

- 21.54
advertise here

Akhirnya earning Nuffnang blog aku dah mencecah RM 1000. 3 tahun duk tunggu baru dapat jumlah angka 1k. Ehem, actually ni la ayat yang aku akan tulis 3 tahun akan datang bila nak cashout earning Nuffnang..jangan marah ye..hehehe. Setelah 13 bulan letak iklan Nuffnang dalam blog, hari ni baru officially boleh cashout. Orang lain 2 3 bulan je terus dapat cashout. Aku punye berbulan-bulan ambil masa. Tak banyak pun RM 50 je. CPUV tak melekat satu pun kat blog aku. Tak tau nak guna umpan apa dah.



Trafik blog boleh la maintain 1k sehari dengan update sekali sehari. Aku dengar ada orang cakap kalau kita pemegang status gliterrati, pilih tarikh pada hujung bulan untuk cashout...sebab kalau tarikh lain cek akan sampai dalam masa 2 bulan. Kalau korang cashout hujung bulan, cek akan sampai dalam masa sebulan je. So, korang punye earning Nuffnang dah berapa?


Advertisement
 

Start typing and press Enter to search