Budak Terkuat Di Dunia. Digelar Little Hercules

- 03.48
advertise here
 Romania Giuliano Stroe, "lima thn", telah berlatih sejak berumur dua tahun di Itali - di mana beliau tinggal bersama keluarganya - . Beliau telah dimasukkan ke dalam buku rekod awal tahun ini selepas melakukan beberapa kemahiran 'berjalan menggunakan tangan ' panel hakim dan penonton terkejut pada rancangan TV Itali.

-Anak prasekolah yang  melakukan aksi luar biasa dengan berjalan menggunakan tangan terpantas pernah dilakukan 10m berjalan dengan bola berat antara kakinya . Dan dia kini telah menjadi hit di internet selepas beratus-ratus ribu orang menonton klip dia melakukan aksi di YouTube.
Bapa Iulian Stroe, 33, berkata: "Dia telah pergi ke gym dengan saya sejak dia dilahirkan. Saya sentiasa membawanya dengan saya apabila saya pergi latihan "Beliau menambah, tidak ada bahaya remaja yang merosakkan dirinya, berkata:". Saya telah berlatih keras sepanjang hidup saya sendiri. "










Ia kenangan Richard Sandrak, yang, selepas bapanya melatih beliau untuk menjadi seorang bina badan, berumur tiga thn  pada tahun 1995, telah diisytiharkan Budak Terkuat Di Dunia. Digelar Little Hercules, kelahiran Ukraine-Richard .

Selepas berpindah ke AS, beliau menjadi bintang filem, memibintangi dalam film Tarzan Tiny, selepas jadual kecergasan beliau menarik perhatian media. Richard, kini 16, berkata bahawa dia telah hilang minat untuk bekerja di luar.











Advertisement
 

Start typing and press Enter to search