Apa Wishlist Korang Untuk Tahun 2013?

- 22.36
advertise here
I have had a very fortunate 2012 and managed to make many of my wishes come true. Tapi ada banyak benda lagi yang aku berkenan dan teringin nak masukkan dalam wishlist tahun depan. Antaranya :

1. Kamera DSLR NIKON
Semalam dah pergi usha DSLR ni..memang cantik. Geram je nak angkat balik rumah. Harga pun boleh tahan, dalam 2K lebih. Biasa la tu, benda cantik harga pun mesti cantik jugak kan :)

2. TV Plasma Panasonic
Tv plasma ni benda wajib ada kat rumah..bukan apa, tv biasa tak syok tengok bola. Malas nak keluar tengok bola kat big screen di kedai makan. Tapi kalau bola EPL tu kena tengok kat luar jugak sebab rumah sewa aku takde Astro.

3. Samsung Galaxy S III
Dari dulu lagi aku duk mengidam nak pakai Samsung Galaxy S III ni..bila tengok orang lain pakai handphone yang canggih, segan nak keluar kita punya handphone dalam poket. Dengar kata rebat RM 200 hanya diberikan untuk pembelian telefon pintar yang harganya maksimun RM 500. Kalau ada yang nak rebate RM 200 tapi still nak pakai Samsung Galaxy S III/note atau Iphone 5 lupakan je la ye.

4. Peti Sejuk
Kalau ada gaji lebih plan nak beli peti sejuk..malas nak bergaduh dengan semut..hehehe. Maklum la, letak je makanan bawah tudung saji kejap je diorang serang. Lagipun masa bulan puasa boleh la simpan dalam peti makanan untuk sahur. Malas nak keluar pagi-pagi sahur di kedai mamak.

5. Cari Jodoh
My colleagues sorang demi sorang dah ada plan nak kahwin tahun depan. My classmates dulu ramai yang dah tunang. Aku punya asyik dengan alasan "relak dulu muda lagi"..hahah. Bila dah kerja takde masa untuk fikir pasal benda ni. Ada jodoh ada la kot..tak nak jadi forever alone..korang doakan ye :)

Tu je la benda yang ada dalam wishlist aku untuk tahun 2013..yang selebihnya copy paste wishlist 2012..huhu. Agak-agaknya apa wishlist korang untuk tahun depan..sama tak dengan aku?

Advertisement
 

Start typing and press Enter to search