Taman Tema Tranformes Di Cina...kreatif

- 06.35
advertise here
Ia mungkin kelihatan seperti set bajet rendah  filem baru Transformers, tetapi Encik Robot Besi   sebenarnya adalah baru Dirasmikan  bertemakan taman Transformers di Jiaxing City, Zhejiang China.

49-year-old artis Kefeng Zhu dan pasukannya telah menghabiskan 10 tahun terakhir membina robot logam gergasi daripada besi kitar semula dan bahagian keluli. Saya mula dengan membuat model realistik kereta, kemudian membuka studio sendiri dan Mula mewujudkan ukiran lebih rumit. Beliau tidak lagi melakukan kerja komisen bagi orang-orang yang suka seni beliau,Kefeng Zhu telah pun menubuhkan sebuah tong kitar semula di mana orang ramai dapat menderma  bahagian logam yang hendak dibuang . Encik Zhu mula bekerja di taman tema Robot Besi pada tahun 2010, dengan wang yang saya telah jual ukiran logam dan pangsapuri di Shanghai. Beliau dan pasukannya bekerja keras dan  berjaya untuk menghidupkan kilang lama yang ditinggalkan menjadi tempat tarikan moden yang menampilkan lebih 600 ukiran Transformers-inspirasi.
 Ditanya mengapa saya telah berdedikasi begitu banyak masa untuk mewujudkan taman seorang kanak-kanak ', Kefeng Zhu berkata "Saya masih ingat  kegembiraan Apabila saya merasakan bermain dengan mainan besi  Semasa zaman kanak-kanak saya, dan saya mahu untuk berkongsi dengan kanak-kanak ,Supaya kegembiraan saya itu untuk membina temaPark. Kegembiraan yang dikongsi Dengan Lain-lain yang lebih menyeronokkan. "Setiap satu daripada Transformer seperti ukiran di taman tema Mr  Robot Besi  dibuat dari bahagian-bahagian logam dikitar semula dari kereta dan motosikal yang digunakan, dan jentera lama. Beliau pasti tidak orang Cina yang pertama untuk membina Transformers , tetapi Saya  pasti saya  yang telah membina .




Advertisement
 

Start typing and press Enter to search