Lukisan Tangan Menggunakan Pensil Yang Realistik

- 06.30
advertise here



Pada hanya 22 tahun, artis Itali Diego Fazo mempunyai kemahiran untuk mewujudkan foto-realistik lukisan menggunakan pensel . Ciptaan terbaru beliau, yang digambarkan di bawah, telah menarik Beratus-ratus komen yang positif pada profil Seni sesat.

Jangan beritahu saya anda boleh memberitahu imej di bawah adalah lukisan dan bukan gambar definisi tinggi, kerana saya tidak membelinya. Malah orang begitu skeptikal ini sekeping seni yang luar biasa telah dilukis oleh tangan Fazo . Diego terpaksa  meletakkan beberapa gambar kerja dalam kemajuan hanya untuk mengelakan Keraguan . Dan orang mempersoalkan ia dilukis tangan?

Seperti artis-artis lain yang berbakat yang memulakan kerjaya mereka mengenai Seni devian, . Saya mula keluar sebagai artis tatu, dan keghairahan untuk mewujudkan Dibangunkan lukisan foto-realistik. Diilhamkan oleh kerja-kerja artis Jepun dari tempoh Edo, Katsushika Hokusai suka, saya berjaya menangkap imaginasi rakyat dengan garisan lukisan yang dikehendaki-Nya dan teknik timur.









Advertisement
 

Start typing and press Enter to search