Review 2 Blogger Kembar Yang Cantik

- 02.51
advertise here
Tak sangka dalam blog ni dapat jumpa dengan dua blogger kembar yang cantik. Bukan kembar dari segi rupa tapi kembar dari segi kaler blog..kekeke. Rupa-rupanya ada jugak blogger yang sama kaler dengan blog aku. Baru aku perasaan. Nak tahu tengok kat bawah. 



NAMA BLOG

NAMA BLOGGER
cik hana

PEKERJAAN
guru pelatih

TARIKH LAHIR
rahsia

NO TELEFON
rahsia

STATUS
rahsia




NAMA BLOG
zilamanaf.com 


NAMA BLOGGER
zila

PEKERJAAN
rahsia

TARIKH LAHIR
rahsia

NO TELEFON
rahsia

STATUS
rahsia


Review : Blog hana, blog zila dan blog aku ada persamaan dari segi kaler iaitu hijau. Blog hana kaler hijau pucuk daun manakala blog aku dan zila rasanya kaler hijau lumut kot. Kalau korang nak tahu benda yang aku tulis rahsia kat atas tu kena la tanya tuan punye blog masing-masing la ye..hehe. Nak kenal sila la follow blog diorang :)

Advertisement
 

Start typing and press Enter to search