Tingkatkan Trafik Blog Dengan Group Blogger Facebook

- 16.24
advertise here
 
Kali ni aku nak share dengan semua blogger tentang kepentingan join Group Blogger Facebook. Memang ada banyak group blogger kat facebook ni. Mungkin ada yang korang dah join, tapi yang belum tu apa lagi? join la..Tak salah pun kalau nak join. Join Group Blogger Facebook ni memang dapat tingkatkan trafik blog, aku sendiri selalu blogwalking daripada link-link yang dipost di group-group facebook ni.

Dengan join Blogger Group kat Facebook ni, korang boleh share link entri terbaru korang dan baca entri-entri terkini dari blogger-blogger lain. Kalau korang ada masalah yang berkaitan dengan blog, boleh je bertanya dan minta pendapat daripada ahli-ahli group blogger ni. Contohnya blog anda diserang malware, chatbox di-spam, masalah mengenai tutorial blog, akaun di-hacked dan sebagainya. Kalau ada masalah duit jangan tanya ye..hahaha


Ini adalah antara Group Blogger yang aku jumpa kat Facebook. Siapa tahu Group Blogger yang lain sila tinggalkan komen dan link group blogger tu kat bawah. Share-share la Group Blogger kegemaran anda kat sini.  
 



Cara ni memang dijamin berkesan dan boleh naikkan trafik. Selama 5 bulan aku berblogging, dapat la maintain 2k view setiap hari. Itu pun 2 entri je update setiap hari. Kalau sibuk tak sempat la nak update. So, korang ping la entri baru ke Group Blogger dan banyak guna backlink (inbound link). 
 

Entri lain yang anda mesti baca : 
 
 
 
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search