Blogger US Mengamuk Kerana Bloggers Malaysia Art Theft

- 17.25
advertise here

"More blogspot art thefts; I’m not happy This list was created as awareness to my fellow artist friends who’s art was stolen, NOT JUST MINE".

Ini adalah rungutan daripada blogger US yang bernama Ann kerana kecewa sebab dikatakan ramai bloggers dari Malaysia yang copy doodles dia tanpa minta izin atau diberikan credit kepada blognya. Disebabkan dia tak puas hati dan kecewa dengan mereka yang men-copy doodles art hasil kerja tangan dia, so dia buat satu senarai nama-nama blog yang copy doodles dia tu. Memang dia sangat kecewa dan marah kepada bloggers yang 'mencuri' seolah-olah tak respect terhadap hasil tangan dia. Rasanya kita sendiri pun marah kalau ada orang lain yang curi hasil kerja kita tanpa diberikan sebarang credit kan..

Berdasarkan senarai yang dibuat dalam blog dia, memang betul ramai blogger dari Malaysia ada tersenarai dalam list tersebut. So, kepada mereka yang copy atau ter-copy doodles dari blog dia, either you apologise to her atau delete je doodles tu. Dia cakap dia akan buat report kepada sesiapa yang copy doodles dia tanpa diberikan sebarang kredit. Dan banyak lagi senarai blogger yang dia akan update jika dia syak korang ada copy doodles dia. Nak tahu blog korang tersenarai atau tidak, boleh la check masuk kat blog dia littlenubnubs



Contoh doodles yang di-copy dari blog dia



Senarai bloggers yang dikatakan men-copy paste doodles 


 Respect other's blog as you respect yours. 


Entri lain yang anda mesti baca : 

Advertisement
 

Start typing and press Enter to search