Demi Cintaku Padamu, Kekasih Blogger!

- 08.06
advertise here
As Salam semua

Sihat? Tak sihat? Harap semua sihat. Aku kat sini, hari ni ada sedikit terluka. Hati dilukai katanya. Ewah. But don't worry. Aku bukan type manusia yang akan merosakkan mood orang sekeliling jika mood sendiri kacau. Aku bukan begitu. Tak mahu lah spoilkan mood orang. By the way, dah baca belum kisah cinta terlarang antara blogger? Korang mesti dapat bayangkan macam mana aku feeling cinta mati dekat dia kan? Well, inilah namanya kehebatan cinta.

Kekasih hati baru dua tiga minggu ni meroyan suka Superman dengan Hard Rock Cafe. The latest sekarang ni duk menggila dengan Justin Bieber dan The Rock. Yeah, seems like 'outdated' gile kan. Tapi dah minat orang nak buat macam mana. Tak kan aku nak halang. Aku takde masalah dengan Superman, HR Cafe & The Rock tu, tapi yang tang JB tu aku macam er....er...er.....ewwwwwwwwww! Aku ingat tahap meroyan dia sekadar di alam fantasi, oh tidak. Rupanya, memang minat nak mati. Dan mintak aku carikan t-shirt, bukti peminat kipas susah mati katanya.


Dan bagai ditakdirkan untuk bercinta, malam semalam Arief, one of my bff mintak aku temankan dia ke Shah Alam ada urusan sikit. Apalagi terus ajak ke uptown Shah Alam lah kan. Sambil tu boleh cuci-cuci mata. Buang stress exam sikit. Cepat-cepat aku call kekasih hati, tanyakan size baju. Bila kekasih hati dengar, meloncat-loncat dia kegembiraan!

Oh, rupanya nak cari t-shirt Hard Rock Cafe & Superman di kala gini hari amatlah payah. Barang rare katanya. Kalau adapun, size yang dikehendaki dah habis stock. Tak pun yang jenis kain murah. Tak kan nak bagi kekasih hati barang cincai-cincai. Walaupun beli kat uptown kena cari yang the best. Lama jugak pusing dan cari merata. Basah jugaklah ketiak. Nasib baik Arief dan Kirin sabar orangnya. Dalam hati puas berdoa, harap-haraplah jumpa barang sehelai dua.

Alhamdulillah..... akhirnya ada yang menepati standard dan kualiti yang aku nak. Harga pun, boleh tahan lah. Kena dengan kualitinya. Kira aku puas hati lah dengan hasil pencarian. Abang yang jual pun baik hati, boleh nego dan layan je aku pot-pet-pot-pet tanya itu dan ini.


Senang hati aku bila dapat buat orang lain happy. Tak sabar nak tengok kekasih hati pakai t-shirt ni. Yang Superman tu, colour dia awesome sangat. Aku pun suka. Cuma aku takut je, size yang aku belikan tak kena dengan badan tuannya. Harap dia suka lah. Itu dah cukup. Sayang CPB banyak-banyak ;)



p/s: Doakan hati aku pulih semula





Advertisement
 

Start typing and press Enter to search