Cinta Terlarang Antara Blogger

- 19.53
advertise here
As Salam semua

Moment yang paling sweet dalam hidup adalah di saat dada kau penuh dengan bunga-bunga cinta. Kau akan rasa betapa lembutnya angin mencium pipi kau. Masa pantasnya berlalu. Dan ketika itu, engkaulah manusia yang paling bahagia seantero dunia. Kalau boleh, kau tak nak berenggang walau sesaat. Kau sentiasa nak dia ada sebelah kau. Kongsi ketawa dan air mata sama-sama. Malangnya dia sudah berkahwin. Ah peduli apa aku! Tetap merebut cintanya. Kehkehkeh.

aksi mesra sebegini memang biasa buat pasangan bercinta kan?
Gala episod cinta aku dan dia dah lama aku paparkan dekat blog ni. Tak berbelah bagi kasih dan sayang kami. Setiap kali ada kelapangan, dia lah insan pertama yang aku inform. Tanya bila nak dating. Semuanya bermula dari blog. Ingat lagi dari dulu lagi aku memang dapat detect aku dah kena ubat guna-guna dia. Aku baca entry dia satu per satu, tak habis sambung lagi esok. Dia punya pot-pet-pot-pet dalam blog macam real dia cakap depan aku. Sahih! Bila jumpa sama macam yang aku bayangkan.

sakit pipi sebab banyak ketawa
Masa study week hari tu kiteorang dating lagi, cuma kali ni kami dating dan bersukan. Sama-sama main bowling. Gelak tak ingat dunia. Yeah, ada peristiwa terbaik dalam hidup yang memang tak dapat aku lupa. Mula-mula memang semua ke longkang. Aku baru kali ketiga main bowling kot. Tiba-tiba, tu diaaaaaaaaaa bola bowling, aku terbaling ke belakang! Baru nak bajet hebat dan berlagak cool depan si dia. Berderai ketawa kekasih gelap aku. Dok bahan aku sehari suntuk! Ceh. Pasrah je aku kena bahan. Memang gelak pun, tak pernah umur orang baling bola bowling tu tercampak ke belakang kan. Sabar je lah....Alhamdulillah, ke'malu'an itu dapat diselindung dengan 3 kali strike! Yahooo.

muka lepas strike!
Next agenda, memenuhkan tangki lemak kami. Naik malu jugak aku, asyik-asyik kekasih yang belanja. Tapi, dia kata dia ikhlas. Semuanya demi kasih sayang. Jadi aku pun dengan senang hati, menerima dan membuka ruangan kosong perut untuk diisi.

sesi om nom nom nom
Sebagai balasan, aku hanya mampu menyediakan hidangan terbaik dari Kluang, Roti Bakar Railway Station yang dah lama di dambakan kekasih hati aku sorang ni. Memang berselera dia makan. Dekat parking jugak dia bedal 2 ketul. Suka aku tengok dia makan dengan muka bahagia. Haisssh semua sebab penangan cinta tau tak. Memang menakjubkan cinta antara blogger ni.

roti bakar terbaik 
Walaupun tittle cinta terlarang, actually cinta kami adalah cinta yang direstui oleh kedua belah keluarga. Kami akan pastikan bahagia ni sampai ke anak cucu. Ewah! Terima kasih ye Cik Puan Bunga....love you.



p/s: adegan di atas tidak melibatkan cinta songsang sama sekali. harap maklum.




Advertisement
 

Start typing and press Enter to search