Blog Yang Pernah "Kutuk" Blog Hanya Dari Mata Terbongkar @ Apa Kata Wanita!

- 23.07
advertise here
As Salam semua

Sambil-sambil blogwalk, sambil-sambil tu teman mak aku melepak depan tv. Biasalah waktu macam ni, dah lepas masak semua kan, masing-masing melingkar lah menghirup deruan angin sejuk air-cond. Nyaman tak terkata. Mak aku memang favourite dia kalau hari Jumaat tengok Apa Kata Wanita kat TV2. Boleh tahan jugak lah talk-show ni. Isu wanita kan aku suka. Kata nak mempertahankan hak wanita, haruslah isu-isu macam ni aku amek pusing. 

Salah satu tarikan yang aku suka kat rancangan AKW ni adalah dia ada buat review untuk blog. Satu peluang yang bagus untuk blogger-blogger mummy yang memang ramai dah sekarang. Semua bercerita perihal anak-anak, parental skill, rumah tangga, kerjaya dan macam-macam lagi. Sebab kehidupan wanita akan lengkap bila punya keluarga kan... so every sweet moment perlu direkodkan. 

Tuptup... eh eh eh macam kenal lah blog yang direview hari ni....

ni yang sempat dicapture dari tv. sorry, gambar mendongak sebab melingkar kat lantai kan. 

 Tu diaaaa... BLOG PINK UMMI. Alaaa PU yang pernah kutuk blog aku tu! Hehehehe...  Cantiknya blog PU dalam tv. Sangat ohsemmm. Aku apa lagi lah, terus bagitau kat mak. 

" Mak, ni blog kawan kita!" muka bangga
" Blog kawan kau? Kau kawan dengan mommy-mommy ke?"
" Biasalah kita kan kawan semua orang! Senang nanti di hari muka."
" Feeling lah tu dah nak kawen ni...."

Kelasss mak aku. Terus je shoot, aku kena perli. Hahahaha. Walau apa pun, tahniah pada Pink Ummi atas pencapaian blog yang sungguh hebat. Dapat masuk tv terus! Aku masuk blog PU, bederu-deras trafik menyinggah blog PU.  Tahniah sekali lagi Pink Ummi. Semoga terus sukses. Jom singgah blog comel Pink Ummi ni. 





Advertisement
 

Start typing and press Enter to search