Dibelanja Makan Lagi...

- 01.11
advertise here
As Salam semua

Aku ni kan keje asyik makan je. Mana tak badan macam anak gajah? Dulu aku pernah merasa steamboat & grill dekat Red Wok, Bangi. Malam tadi, Alhamdulillah rezeki lagi ni...ada orang belanja makan kat Flamming Steamboat, Shah Alam. Aku rasa ramai dah pernah makan kat situ, aku je ketinggalan kan? 

both soup dapat
Sebagai comparison, tak banyak yang aku boleh katakan. Sebab makan ala steamboat, so basically sama je. The choices pun sama tak banyak beza. Cuma dari segi sup lah bezanya. Kalau Red Wok, korang hanya boleh pilih satu either tom yam atau sup kan tapi kat Flamming, dua-dua boleh dapat. Jadi untunglah sikit boleh rasa dua-dua. Lagi satu perbezaan dari segi dessert. Kat Flamming choices untuk manisan mulut ada extra sikit. Lagi syok lah kan? 

tengok orang depan aku makan. tak ingat dunia meratah ketam
ini sedap. pilihan aku.
 chocmint + pudinamint ice cream + marshmallow dituang  Hersyes cocholate frosting 


p/s: terima kasih pada yang belanja! 



Advertisement
 

Start typing and press Enter to search