Tolong Kami, Bantu Kami. Komen Disini!

- 07.50
advertise here
As Salam semua

Alaaa sedih je. Suram je rasa bila tengok jumlah komen ni. Nak nanges lah gini! Nampak gayanya macam jauh je peluang aku nak menang ni. Alaaaa tak mau gitu. Tak mau gitu!


Takpe, jangan give up. Belum terlambat lagi untuk aku kumpul semangat dan kumpul komen. Lets help me okaaay! It is easy. Seriously easy. Korang semua bantu aku boleh? Bantu aku untuk menang ini. 


Caranya:

1. Klik INI
2. Taip sepatah dua kata (wish, doa, komen etc.) pada kotak yang disediakan 
3. Klik Publish Your Comment

Taraaaaaaa. Korang dah membantu aku satu step ke hadapan untuk memenangi hadiah tersebut daripada GIVE AWAY CIK BUNNY. Kalau korang nak join sama pun, silakan. Oh, terima kasih banyak-banyak atas komen korang tu. Please, do help me...Insya-Allah  satu hari nanti ada bantuan pula untuk anda. 

Terima kasseeeehhhh!!!!


Advertisement
 

Start typing and press Enter to search