Kurang Menyengat Dah!

- 23.00
advertise here
As Salam semua



Tergerak hati nak bukak Nuffnang. Lama jugak tak tengok. Alhamdulillah, naik jugak lah sikit earning. But not that thing yang dicakap hari ni. Tapi pasal visitor. Kelihatan merudum. Jatuh banyak jugak tu.  Entah kenapa aku rasa, blog aku macam dah tak best je. Memanglah takde orang cakap gitu. Tapi aku sendiri yang rasa. Sedih jugak lah. Bukan takde idea. Ada. Tapi kekangan masa dan kesibukkan tugas memang menyebabkan masa nak update blog terabai sikit. 

Itulah namanya mood kan. Kalau ada mood, 3 entry sekaligus pun taip laju je. Seronoknya dia keluar seketul seketul. Tapi kalau dah takde, kau ketuk kepala kat dinding pun belum tentu keluar mood menulis tu. Sebab tu lah ada penulis atau apa je yang berkaitan idea dan mood ni memerlukan penghayatan dan memang mengambil masa nya tersendiri untuk menghasilkan masterpiece yang berkualiti. Cewah! 

Back to my blog. Hati aku ni jahat sikit tau. Selalu compare kan dengan orang lain. Bukan jeles, tapi kadang-kadang perasaan cemburu tu membuak-buak. Ada beberapa blog yang aku memang minat sangat cara penulisannya. Santai, kelakar, informatif, tak meleweh-leweh, tak kerek, dan segala macam ramuan ada. Aku rasa entry aku tak macam tu pun. Rasa macam, entry aku entah apa-apa je. Korang ada rasa gitu tak? Walau apa pun, aku akan cubalah sedaya upaya aku untuk memperbaiki gaya penulisan entry aku. Gaya mutu dan keunggulan kan?



Advertisement
 

Start typing and press Enter to search