Menang Libresse Go Quiz Crazy Contest!

- 20.59
advertise here
As Salam semua




Macam tak percaya aje! Itulah yang sampai sekarang aku ucapkan. Walau apa pun, Alhamdulillah...syukur sangat-sangat bila mana dalam beribu orang yang join, aku antara 100 orang bertuah yang dapat menjawab dengan betul dan pantas. Dah lama dah sebenarnya contest tu. Aku pun join secara tak sengaja. Just try my luck! Memang teruja sangat. Rasa bertuah, sebab at first organizer ada call aku. Tapi waktu dia call aku tengah exam. Than, balik dari exam tengok facebook, dia inform kemenangan aku. Lagi teruja sebab masa tu, ingatkan dapat Ipad2 ke! Hehehehe


Dan hadiahnya ialah...


Syukur sangat-sangat. Bolehlah belanja kawan-kawan makan KFC. Berbaloi jugak, sebabnya Libresse adalah pad yang paling murah.. Mungkin korang jugak boleh try. Korang boleh dapat panty liner dan pads dengan harga bawah RM 10. Keselesaan memang tip top. Kebocoran juga takde. Ok lah untuk student. Lagi-lagi yang lasak-tak-reti-duduk-diam tu. Boleh try Libresse! Cuma, Libresse tak dijual di Watson ataupun Guardian. Hanya dijual di Giant, Tesco dan beberapa lagi supermarket. Ingat tu tau! 

So, sekarang ni tengah tunggu baucer KFC tu sampai! Lepas tu boleh melantak KFC puas-puas. Nak try Krusher banyak-banyak. Nak belanja kawan dan family puas-puas. Hehehe.... Makin bersemangatlah ni nak join contest yang ala-ala gini. Kalau korang tahu, roger-roger aku ye! 





Advertisement
 

Start typing and press Enter to search