Silakan Join!!! "Mini Give Away: TQ Followers" by Blog Hanya Dari Mata

- 08.45
advertise here
As Salam semua

* entry lekat-boleh-cabut-cabut! Scroll down untuk stalk blog ini* 

Aku nak launch satu Mini Give-Away. Hadiah yang aku nak bagi ni adalah barang yang aku sangat-sangat suka dan sayang. Kalau nak tau, aku sekarang tengah obses dengan Leopard Print. Apa-apa je barang yang leopard printed, di mata aku ia sangat seksi dan menampakkan ke-eksklusif-annya. Seriusly! Ni semua sejak bff aku hadiahkan INI masa awal semester hari tu. Terus aku fanatik bila nampak leopard-printed-thing terus nak beli. Meroyan. Sekarang ni pun, desktop laptop dan handphone aku bubuh leopard-print. Sexxxay siot! Jadi tanpa membuang masa, mari aku introduce hadiah yang bakal pemenang miliki. 


 - 2 X Leopard-Printed Cosmetic Bag 
inspired by ELLE  





- 5 Blog X Blog Review @ Blog HDM





- 1 X Eksklusif Custom Made Satin Shawl
(follow &like FB sponsor)



- 2 Set Hair & Body Care La Source Series
by Crabtree & Evelyn
(follow & like FB sponsor)



Syarat-syaratnya mudah

1. Buat entry tajuk "Blog Hanya Dari Mata Mini Give-Away :TQ Followers!" & link ke blog HDM
2. Follow blog HDM & letakkan gambar hadiah seksi tu.
3. Tag 2 orang blogger lain yang hot, sexy dan baik serta 'paksa' dia join G.A ni. *kehkehkeh
4. Tinggalkan URL di komen entry ini
5. Doa banyak-banyak, nama anda ada ONG! 

Tarikh tutup : 31 Disember 2011 (Sabtu) , Jam 12.30 tengah malam
Penentuan Pemenang : Tangan bertuah aku *sebab Random.Org selalu tak sayang aku. Jadi tak mau guna!*

Mudah tak? Mudah tak? G.A ni pun bersempena dengan pencapaian blog aku yang mencecah 2000 orang follower pada hari Isnin lepas. Jadi ni adalah sebahagian daripada sesi penghargaan aku pada semua. Walaupun  nilainya kecil jika dibandingkan dengan sokongan yang korang berikan, tapi aku ikhlas untuk menghargai korang. Nanti ada rezeki lagi, aku bagi lagi hadiah yang lebih menarik! Janji!!! 

Jadi, jangan lambat-lambat untuk join ye. Aku harap ada yang sudi untuk join. Sebab kalau kurang dari 30 orang, aku fikir nak batalkan lah G.A ni. Tak meriah! So, cepat promote kat blog korang untuk join Mini G.A ni! Selamat Mencuba & Semoga Sukses! Happy Blogging ye.... 


p/s: Nangis sebab cosmetic bag tu sangat meragut jiwa aku!



Advertisement
 

Start typing and press Enter to search