Hadiah Terbaik Daripada Seorang Pensyarah

- 06.05
advertise here
As Salam semua


Over the year, law student macam nightmare nak pegi Englis class. Bukannya kata kiteorang ni dah pandai English, tapi keboringan yang melanda English class sangat-sangat tak tergambar dek kata-kata. Dahlah 2 jam straight. Panas je bontot semua orang. Kehkehkeh. But not for this semester beb. Semester kali ni, aku jamin english class aku memang terbaik! 


Kiteorang dapat seorang lecturer yang sangat awesome plus mak-mak sangat. Kiteorang having fun sangat dan langsung tak rasa 2 jam tu berlalu. The way she teach us very friendly. She treat us like her children. Dia akan betulkan grammar kiteorang dengan cara yang baik. Jadi bila macam tu, kiteorang akan confident untuk berspeaking depan dia. 

Tadi, our last class we had a debate. Not a stress debate. Everbody just deliver their point confidently. Part paling best, after class kiteorang semua dapat satu Best Seller books. Its really awesome kan. Actually, it is our project for next semester. Kiteorang kena buat forum dan bincang tentang pengisian buku tu, tapi pandai betul lecturer aku tu tackle hati student. Ye lah budak-budak kampung macam aku ni memang gigihlah kalau nak beli buku omputeh, baca dan review buku tu kan. Jadi pendekatan dia, dia hadiahkan buku-buku yang berkaitan kepada semua orang. Seriously cool! Bangga sangat kiteorang dapat hadiah buku tadi. Masing-masing rasa dihargai. Buku-buku yang dihadiahkan masing-masing ada motivasinya tersendiri. It is really good book perhaps! 


Read with love. Yang ini aku dapat. 

Dan menambahkan lagi ke-sentimental-an valuenya ialah....


oh. i'm touched!
Speechless. Nak menitik jugak air mata kiteorang semua tadi sebab lecturer english yang sangat baik hati dan penyayang. Tak pernah dia marah dan sangat supportive. Kau tengok, dia siap suruh aku tulis dalam blog lagi. Fuh, bangga beb! Thank you so much Pn. Fauziah! Memang disaat-saat sebegini, aku betul-betul memerlukan mereka yang penuh dengan kasih sayang untuk membina semangat aku. And Pn. Fauziah, you are one of them! 


Advertisement
 

Start typing and press Enter to search