Kunjungan Ke Blog Peserta Contest Blogku Menawan Bermula!

- 04.49
advertise here
As Salam semua


Contest Blogku Menawan Kalbu khabarnya dah nak sampai ke date line. Alhamdulillah mendapat sambutan. Oh ye, sapa-sapa yang belum join cepatlah join contest ni sebab anytime je penganjur akan tutup. Terima kasih pada semua yang sudi melawat dan menjengah blog aku yang tak seberapa ni. Tak lupa juga yang follow dan komen. Sangat menghargai korang. Terpana sekejap mata aku dengan kehebatan blog budak-budak sekarang. Yang lebih buat aku jeles, dekorasi dorang tu sweet dan comel secomel umur mereka yang baru belasan tahun! Hebat korang ni... 

Jadi sebagaimana yang aku dah mention DALAM ENTRY INI, makanya malam ni Insya-Allah aku akan terjah satu persatu blog para contestant. Check nama dan url korang KAT SINI. Saja-saja nak melawat dan menziarah. Manalah tau mata aku ada yang berkenan kan, boleh bagi bonus mark untuk korang. Kehkehkeh. Kalau berkenan lagi, aku cium nuffnang sorang-sorang! Boleh? 

Apa lagi, nantikan kunjungan aku ke blog korang ye. Tak yah susah-susah... cukup dengan kunjungan balas dan sedikit komen daripada korang di blog aku. Heheheh. Kalau nak lebih lagi bonus mark, siapkanlah MCD  ke, pizza hut ke, dominos pun ok jugak! hihi Selamat berbloging semua dan Happy Holiday! Salam Aidiadha. 


p.s: Mana-mana yang nak balik kampung tu, pandu cermat dan ingatlah Allah selalu!



Advertisement
 

Start typing and press Enter to search