Pujian Melambung-Lambung. Terharu Rasanya!

- 22.46
advertise here
Salam semua


Aishhh malu aku. Malu untuk meluahkannya.*sambil tutup muka* Tak penah aku kena puji sampai macam ni wei. Rasa macam kekasih hati, si Fahrin Ahmad sedang memuji-muji kecantikan aku. *eh, salah kecantikan blog aku*. Alhamdulillah, ada yang sudi menghargai blog Hanya Dari Mata ni. Terima kasih banyak-banyak pada JH. Bukan senang kan nak memenangi hati pembaca, dan bukan senang nak menyampaikan mesej penulisan kita. Tapi aku percaya, setiap blogger ada kekuatannya tersendiri. Asalkan kita jangan hipokrit, ikhlas dan matang dalam setiap penulisan. Barulah feel entry tu sampai kepada pembaca. Sekali lagi terima kasih daun keladi, JH.  Nak kenal JH tu siapa? 










Advertisement
 

Start typing and press Enter to search