Nombor Naik

- 19.36
advertise here
Salam semua

Orang memberi kita merasa kan. Tak sangka pulak kunjungan aku ke Blog Kak Yana memberi tuah malam tadi buat aku. Aku jadi follower bertuah blog comel Kak Yana yang ke 1111. BACA SINI.  Kelas kau Maria... no cantik tu. Terima kasih banyak-banyak buat Kak Yana yang sudi buat entry appreciation khas untuk aku. Jadi, kata orang tu bila orang dah berbudi, pandailah membalas kan... so, aku pun nak promote lah blog Kak Yana yang simple dan superb ni. Jemputlah singgah ye. Dah semakin bertambah nampaknya follower Kak Yana ni. Tahniah akak, happy bloging! 



Alhamdulillah, aku tersenarai sebagai pemenang Top 30 untuk Giveaway Mudah Biore dari Blog INI. Bila aku baca je entry Nisa Kay, teruslah cepat-cepat aku tinggalkan komen. Berjaya jugak akhirnya. Biore Make Up Remover ni sememangnya bagus. Dah lama jugak aku aim, tapi belum berkesempatan nak beli. Budget katanya kan. Tapi, sekarang aku dah dapat free. Alhamdulillah nombor naik gitu walaupun dah hampir hujung-hujung kan... 


Lepas ni bolehlah aku review pasal produk ni. Katanya No 1 in Japan. Jadi, kita tengok nanti macam mana. Ok? Boleh pujuk rayu korang supaya beli jugak produk ni ke....kehkehkeh....well, the power of shopping kan.

Advertisement
 

Start typing and press Enter to search