Hukuman Bagi Bapa Yang Meliwat Anaknya Berusia 23 Hari

- 09.32
advertise here
Salam semua

What a pity baby! 

Baru-baru ni 1MALAYSIA berang dengan perlakuan keji lagi jijik seorang bapa yang sanggup meliwat anak kandungnya sendiri yang berusia 23 hari. *aku tak sanggup nak panggil jantan keparat tu bapa.* Aku rasa nak menitis air mata bila baca kes tu. Sedih yang teramat! Tak dapat bayangkan macam mana keadaan baby tu. Aku rasa kalau jantan tu depan muka aku sekarang, memang aku baling taik je kat dia! 

Than, bila aku baca kes tu kan...tiba-tiba aku dapat idea mengenai hukuman yang sewajarnya dikenakan ke atas jantan keparat bernafsu syaitan tu. *mentang-mentanglah tengah buat assignment pasal Punishment Theory*

Hukumannya ialah:




"Bagi Gay Ramai-Ramai Liwat Dia Pulak!!!"



Haaaa.... biar gay tu liwat dia beramai-ramai. Kau nak sangat rasa kena sodomi kan? Baru kau tau macam mana seksanya dan nerakanya disodomi. Itu kau yang dah tua. Kau dapat bayangkan macam mana kalau baby? Anak kau sendiri pulak tu! Barulah tepat "An eye for an eye..."


p/s: Kalau kau dah tak tahan sangat, kau buatlah sorang-sorang bahlul! Geram lah aku!!!




Advertisement
 

Start typing and press Enter to search